woensdag 18 maart - Reisverslag uit Fengyang, China van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu woensdag 18 maart - Reisverslag uit Fengyang, China van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu

woensdag 18 maart

Blijf op de hoogte en volg Sandra

18 Maart 2015 | China, Fengyang

gister vergeten te melden; we hebben gekalligraveerd (ik hou van China) onbegrijpelijk dat het zo makkelijk lijkt; maar wel leuk!
vandaag: naar Hongyan village geweest; waar we een berg beklommen; wel met treden hoor, maar heeeeel veel.
het was de moeite waard; ontzettend mooie vergezichten.
daarna op een bamboeboot gevaren, grappig; degene die ons zou varen stapte halverwege af; Dominique (die een dag later kwam bij onze vrijwilligersgroep) nam het over; later kwam er een andere boot met de eigenaar; die wilde met ons op de foto en speciaal met mij omdat ik uit Holland kom. zelf ook nog de boot geduwd met de stok. van half 3 tot 4 lesgegeven aan kleuters; Pffff haha dat viel nog niet mee. dit is zeker geen vakantie om tot rust te komen; maar ik leer en ervaar nu zo goed de cultuur, prachtig!!!!!

  • 18 Maart 2015 - 19:38

    Leni Van Breugel:

    Ik lees trouw je verslagen. wat interessant en wat een ervaring.
    Ik denk dat je met de andere vrijwilligers een leuk team hebt
    en met elkaar geweldige ervaringen beleeft.
    Geniet ervan en nog een mooie tijd .
    Liefs Leni en Jan

  • 19 Maart 2015 - 08:56

    Anny W Dagopvang En Loes:

    Sandra we lezen je bericht met Loes' neem me iPad mee daar heen zyn er erg bly mee maandag kryg ik de sleutel dus druk 28 ste ga ik over mis je wel hoor en hoop jullie toch daar met de tyd terug te zien anders zoek je wel op groetjes van ons alle liefs annywb@hotmail.com

  • 19 Maart 2015 - 13:58

    Audrey:

    Hi Sandra,

    Jouw blog plaats ik op de kabelkrant in huis! Kan iedereen jou volgen,
    prachtig lijkt mij dit1 en petje af!

    Vele plezier,
    groet
    namens iedereen Audrey

  • 19 Maart 2015 - 19:02

    Karin Bijwaard:

    Hoi San, wat mooi dat je zo geniet!!
    Leuke verslagen schrijf je.
    Heel veel plezier nog, liefs Kaatje

  • 19 Maart 2015 - 21:54

    Irene :

    Poe, je hebt het maar druk daar! lijkt wel werken , of het is misschien nog wel drukker hihi
    Wat hebben jullie al veel gedaan, wel fijn dat dingen spontaan gaan, zoals dat lesgeven, hoef je je niet te bedenken hoe je dat in vredesnaam gaat aanpakken. Gelukkig ook nog een beetje de toerist uitgehangen en mooie dingen gezien, ga zo Door! ! ×××

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

moeder van een dochter van 25 jaar; een zoon van 23 jaar en een zoon van 21 jaar. activiteitenbegeleidster bij zorgcentrum De Marke in Bergen (N-H)

Actief sinds 08 Maart 2015
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 9074

Voorgaande reizen:

14 Maart 2015 - 12 April 2015

Vrijwilligerswerk in China

Landen bezocht: