donderdag 19 maart - Reisverslag uit Fengyang, China van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu donderdag 19 maart - Reisverslag uit Fengyang, China van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu

donderdag 19 maart

Blijf op de hoogte en volg Sandra

20 Maart 2015 | China, Fengyang

woensdagavond hadden we nog bbq; met tofu; paddenstoelen; groenten en niet zo heel veel vlees maar weer erg lekker; ik had gedacht hier af te gaan vallen maar dat gaat niet gebeuren, het smaakt me veel te goed en ik heb vakantie.
vanmorgen naar de kindergarden geweest nu om een uur les te geven, het valt echt niet mee met zulke jonge kinderen, al zijn het nog zulke schatjes, hun aandacht is maar kort vast te houden en we moesten dus heel wat verzinnen; we hadden de boerderijfiguurtjes die Dhr. Visser meegaf met de vrijwilligers in elkaar gezet en meegenomen om "old Mac Donald" te zingen; nou ja; eerst de dierennamen in Chinees en Engels; toen de geluiden en zij maakten deze bij ons zingen, leuk hoor zo met de voorbeeldjae erbij. ook de kleuren deden we; en hoofd schouders knie en teen en een kringspel met Happy and sad faces.

Sandra

moeder van een dochter van 25 jaar; een zoon van 23 jaar en een zoon van 21 jaar. activiteitenbegeleidster bij zorgcentrum De Marke in Bergen (N-H)

Actief sinds 08 Maart 2015