Dinsdag 24 maart - Reisverslag uit Gongcheng, China van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu Dinsdag 24 maart - Reisverslag uit Gongcheng, China van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu

Dinsdag 24 maart

Blijf op de hoogte en volg Sandra

24 Maart 2015 | China, Gongcheng

Het regent; gister ook al gister een rustig dagje vond ik niet erg; omdat we toen ook gingen voorbereiden voor de les; nu doen we hetzelfde (omdat we een andere groep krijgen) en ben ik een beetje mijn plek aan het zoeken.
in dit kleine stadje spreken weinig inwoners Engels; dus als je verdwaald heb je een probleem en ik ga dus niet graag alleen op pad. vanmorgen wel met Elaine wezen shoppen en wat gesurft op internet (datgene wat ik wel kan ontvangen; Google en facebook kunnen niet ontvangen worden in China) ik ben aan het bedenken wat ik de komende 2 weken ga doen, ik zal het nog overleggen met Isabella en Marrim. donderdag iig leuk een paar dagen naar Guilin met Marrim en Elaine.
vanmiddag weer les; de leerlingen waren zo enthousiast dat ze wilden doorgaan ondanks dat de les over was; dat hebben we dan ook even gedaan wij vonden dat natuurlijk ook heel leuk. het laatste antwoord op de vraag wat zou je meenemen op reis was: "mijn Chinese hart" een prachtige afsluiter!!
vanavond gaan we naar KTV dat is karaoke hier in de buurt.