vrijdag 27 maart - Reisverslag uit Guilin, China van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu vrijdag 27 maart - Reisverslag uit Guilin, China van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu

vrijdag 27 maart

Blijf op de hoogte en volg Sandra

29 Maart 2015 | China, Guilin

eerst uitgeslapen (omdat ik daar niet meer zo goed in ben heb ik mijn verslagje van gister gemaakt), toen niet zover van het hostel met noedels ontbeten, het eten in China is echt heerlijk! De Chinese Isabella en Agnes kwamen bij ons. Agnes bleef op kamer; Isabelle; Elin; Marim en ik gingen naar the seven star cave (in) en the seven star park hier in Guilin; een mooi park met een grote grot waar in de grillige vormen de prachtigste fantasieën werden gezien (eigenlijk net zoals wij vroeger in wolken in de lucht van alles "herkenden") een olifant; een leeuw een oude man bij een concert, noem maar op. er waren ook tempels; die blijf ik mooi vinden; mooie natuur (het park werd schoon gehouden) en watervallen en meer decoraties; ook apen, maar wij zagen er maar twee (waarvan 1 aangekleed voor foto's en 1 wilde). ik weet gewoon niet hoe ik moet omschrijven hoe mooi ik China vindt!!
s'avonds bbq gegeten en weer (nu met ons vijven) door het park langs de moon en sun pagodes gelopen, en langs de nachtmarkt terug; daar een sjaaltje; een (jade met zilver) Boeddha kettinghanger en nog een kleinigheidje gekocht en daarbij de afdingpraktijk in theorie gebracht; Isabelle vond dat ik goed kan afdingen; bij een Irish Pub iets gedronken. s'middags en s'avonds zijn er ontzettend veel mensen op straat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

moeder van een dochter van 25 jaar; een zoon van 23 jaar en een zoon van 21 jaar. activiteitenbegeleidster bij zorgcentrum De Marke in Bergen (N-H)

Actief sinds 08 Maart 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 9067

Voorgaande reizen:

14 Maart 2015 - 12 April 2015

Vrijwilligerswerk in China

Landen bezocht: