zaterdag 28 maart - Reisverslag uit Guilin, China van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu zaterdag 28 maart - Reisverslag uit Guilin, China van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu

zaterdag 28 maart

Blijf op de hoogte en volg Sandra

29 Maart 2015 | China, Guilin

weer de noedels als ontbijt omdat de Chinese Isabelle en Agnes er nu bij waren vroegen ze maar half zo veel als gister (toen 8; nu 4 yuan; wat natuurlijk heel weinig is)
daarna de olifant rots bekeken (een rots die de vorm van een olifant heeft en daardoor populair is in Guilin) we zagen mensen de Tai Chi oefeningen doen, Chinezen vinden het erg belangrijk om gezond te leven; te eten en te bewegen, er staan ook een soort fitness apparaten langs de weg, waarop oefeningen worden gedaan. ook ouderen blijven actief en in beweging en spelen vaak buiten spelletjes met elkaar.
daarna nog even de stad in en Elin naar de bus gebracht voor haar vliegtuig.
s'middags naar een acupuncturist gezocht, raar; niet te vinden; moest ik naar het ziekenhuis; dat heb ik niet gedaan.het regende pijpenstelen; Agnes is ook naar huis.
aan de overkant India's gegeten, toen gezellig spelletjes gespeeld in het Hostel met een backpacker die we ook in het andere hostel hadden gesproken en nu toevallig ook hier is, lekker gelachen; s'avonds met rijst (en groenten en ananas) gevulde ananas gegeten; echt het eten is heerlijk! en daarna met Isabelle en Marem lekker gekletst en weer nieuwe spelletjes uitgeprobeerd, een relaxt en leuk dagje zo.

• 29 Maart 2015 - 22:50

José De Rover:

Lieve Sandra, wat schrijf je enthousiast over je reiservaringen. Leuk om te lezen hoor. Je bent alweer 2 weken onderweg. Nou, geniet er maar goed van lieve vriendin!
    Wij waren vanavond bij de taverne met Karin en Harry. Deep Purple muziek, heel gezellig en vet lekkere patat toe

• 30 Maart 2015 - 21:07

Ineke:

Hoi Sandra, inderdaad ontzettend leuk om te lezen. Wat maak je veel mee! Succes met lesgeven, spannend hoor. Liefs, Ineke