donderdagmiddag en vrijdagmorgen 20 maart - Reisverslag uit Fengyang, China van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu donderdagmiddag en vrijdagmorgen 20 maart - Reisverslag uit Fengyang, China van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu

donderdagmiddag en vrijdagmorgen 20 maart

Blijf op de hoogte en volg Sandra

20 Maart 2015 | China, Fengyang

het is gewoon vreemd om Nederlands te typen terwijl ik hier voortdurend Engels praat en Chinees hoor en af en toe een woordje mee doe. s'middags gingen we naar Gongcheng waar we drie tempels bezochten, van Confucius; het goed en het kwaad en een weldoener van de stad, prachtig! ook door de stad gelopen; waar de markt is (allemaal etenswaren op straat utgestald) de mensen zijn zo vriendelijk en gastvrij! dat merkten we ook vanmorgen om 7 uur toen Eliane; Isabella en ik een stukje gingen lopen; we werden uitgenodigt om oil tea te drinken bij een fam. (van lopen kwam dus niet veel) daar geniet ik echt van.
maar gistermiddag zagen we dus ook de kleine kapsalonnetjes; winkeltjes en veel bewoners. gisteravond hadden we bij het huis spontaan een "vrouwenavond" en deelden we zang; dans; en persoonlijke informatie met elkaar. voor de lunch hebben we Taalles gehad en Chinees papierknippen gedaan. en nu is n lunch en gaan we bijna naar het tweede vrijwilligerhuis.

• 31 Maart 2015 - 22:30

Anny W:

we hebben je bericht ontvangen het klinkt heel bijzonder we zitten hier gezellig bij elkaar om de spullen Voor de paas wat voor weer is het daar ?hier zouden we een zonsverduistering krijgen maar het is bewolkt dus kregen we niks te zien .lous vind alles hier alles goed gaan .maar als het niet goed gaat komen we zondag die kant op geniet van alles wat je ziet en hoor fijn dat je het daar zo getroffen heb groetjes van ons allen ook de vrijwillegers tot ziens we zijn. Aan het aftellen groetjes anny, lous en de andere