Vrijwilligerswerk in China - Reisverslagen van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in China - Reisverslagen van Sandra Schaaper - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in China

omdat China mij enorm aantrekt; ik het land erg mooi vindt en de eeuwenoude cultuur; wijsheden en gewoontes mij boeien ga ik naar China.
15 jaar geleden heb ik met een reisgezelschap als toerist van China genoten; nu wil ik nader tot de bevolking komen en als vrijwilligster kunnen deelnemen aan een project om jonge kinderen wat extra aandacht te geven en hen maar ook mezelf gewoon een gezellige tijd met veel ervaringen te laten hebben.
jonge kinderen als tegenhanger van mijn werk met ouderen en omdat die nog ontvankelijk en puur zijn, op hun gevoel afgaan.
daardoor denk ik dat de taalbarriere minder groot zal zijn, ik vindt het een uitdaging om te gaan experimenteren met communicatie via oogcontact, maar ook lichaamsbewegingen en gebaren.

Recente Reisverslagen:

10 April 2015

vrijdag 10 april; afscheid op primary school

09 April 2015

donderdag 9 april

09 April 2015

woensdag 8 april (aiaiaiai)

07 April 2015

dinsdag 7 april (weer geen kort stukje)

06 April 2015

maandag 6 april, festivalweekend en dus vrij.
Sandra

moeder van een dochter van 25 jaar; een zoon van 23 jaar en een zoon van 21 jaar. activiteitenbegeleidster bij zorgcentrum De Marke in Bergen (N-H)

Actief sinds 08 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9081

Voorgaande reizen:

14 Maart 2015 - 12 April 2015

Vrijwilligerswerk in China

Landen bezocht: